Een vrouw zegt dat je met Topdesk sneller word geholpen
Wat is Topdesk

Wat is Topdesk

Wat is het doel van Topdesk?

Verbeter je dienstverlening met het gebruiken van Topdesk IT Service Management software.

Topdesk is een helpdesk waar zowel intern als extern het dienstverleningsaanbod wordt verbreed en verbeterd.
Door gebruik te maken van het Topdesk IT Service management (ITSM software). Zorg je ervoor dat al je serviceafdelingen hun IT diensten samen brengen op een plek. Door dit samen te brengen zorg je voor een volledig gebruiksvriendelijk systeem die ervoor zorgt dat:

  • Je kennis kan delen
  • Vragen kan beantwoorden (support ticket aanmaken)
  • Problemen gericht oplossen (je probleem komt gelijk terecht bij de juiste afdeling of persoon)

Doordat je gerichter kan werken, door afdelingen samen te brengen. Zorg je voor meer tijd voor andere werkzaamheden binnen je onderneming. Verder zullen je klanten dit ervaren als een goede manier om snel geholpen te worden, zonder continue aan de telefoon te moeten hangen en tig keer doorverbonden te worden.

Topdesk service management-software voor wie te gebruiken?

Maak het je klanten en personeel makkelijker, door gebruik te maken van een volledig overzichtelijk Service management software Door gebruik te maken van een compleet management systeem (ITSM) heb je een volledig overzicht van alle meldingen en handelingen binnen je onderneming. En kunnen je klanten online makkelijk een probleem aangeven, die dan sneller opgelost kan worden door de juiste afdeling of persoon.